Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-12, 19:44   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!

Jeg synes det er ganske vemodig og litt godt også.

Det er vemodig fordi vi har mye koselig julepynt som vi alle er veldig glad i. (Jeg tror gutta kommer til å reagere på at juletreet og julelandsbyen forsvinner, for de er borte og ser + klapper på det flere ganger til dagen. I dag vinket de "hadet" til juletreet når de gikk. )
Jeg er også glad i det lune lyset fra stakene og stjernen.
Og så blir det merkelig tomt når det forsvinner.

Men så er det litt godt også. I og med at det blir ganske tomt (vi har MYE julepynt og tar alltid vekk andre ting før vi pynter) så er det en god anledning til å så vaske godt på steder der jeg sjusker ellers.

Og så er det en fin anledning til å "slippe inn før-våren" ved lysere farger o.l.

Nå er guttene blitt så store at jeg skal kjøpe en gulvplante som jeg skal ha ved verandadøra. Det blir litt triveligere med en gang. (har ikke grønne fingre og dreper alt jeg kommer over av blomster!)

Sist redigert av Taien : 05-01-12 kl 19:51.
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat