Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 15:24   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meat free monday 2012 - vegetaroppskrifter

Åh, jeg har ikke prøvd havremelk i mat tror jeg. Jeg liker havre, men havremelken synes jeg ikke smaker noe godt. Brodern elsker havremelken med sjokolade, jeg ble ikke imponert. Mandelmelk lager jeg ofte, kjempeenkelt. Bruker det i smoothies, men ikke så mye i matlaging da, bruker soya for det meste (jeg vet du ikke bruker det), for det blir fyldigst. Prøvde risfløte i en gryte en gang, men det smakte rumpe, så jeg holder meg til soyafløten. Havrefløten er forresten utrolig nok kjempegod, det samme med havrevaniljesausen. Bedre enn vanlig vaniljesaus.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat