Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 14:31   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.086
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vognpose

Jeg glemte å si hvilken vogn vi har, hvis det har noe å si: vi har en Quinny 3XL comfort.

Kokos: jeg vasket den i går, men glemte å stoppe maskinen så den ikke sentrifugerte... Og så hadde vi ingen ball til å ha i trommelen, så vi prøvde å lufttørke og riste på den underveis, men dunet er i klumper og jeg tror ikke det er håp.

Jaja, det er jo fint at det er salg nå, da. Vi har en reserve som kan brukes hvis det ikke er alt for kaldt i morgen, så får jeg og vesla komme oss i en butikk og finne en ny. Den dere har kjøpt så fin ut da, kokos! Ellers er jeg fristet til å kjøpe en ny Easygrow. Så i en test i høst at den var litt lettantennelig, men er usikker på hvor mye vekt en skal legge på sånt. Ingen av oss røyker, så hun er ikke akkurat mye i kontakt med åpen ild når hun sitter i vognen...

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat