Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-11, 21:15   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skuffet far pga. start på julemiddag

Men ett voksent menneske er også en del av selskapet. Hadde det vært annerledes om det var barnas mor som var sykepleier og ikke kom hjem før? (Rent hypotetisk, for jeg vet jo at det her er snakk om en enslig person som synes det hele er helt greit, og da er det selvfølgelig det). Men for meg handler det ikke om å ta hensyn mest til barn eller mest til voksne, men at man finner et opplegg som gjør at man i størst mulig grad får julefeiringen sammen. Og for meg er det en selvfølge at man da innen rimelighetens grenser venter på de som må gjøre noe på dagtid. Vi kommer ikke til å begynne med julefeiringen før storebror er hjemme fra kirka når han skal synge på julaften heller. Og jeg håper jo at familien min venter på meg hvis jeg må jobbe på dagtid julaften. Skal jeg jobbe på kveldstid sier det seg jo selv at jeg ikke kan være med, men jeg hadde syntes det var litt trist om de ikke kunne vente til jeg kom hjem hvis jeg måtte jobbe.