Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-11, 21:00   #572
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Ok - da har mor lekt med limpistolen. Jeg er redd ungene har gått lei av selve laginga og nøyer seg med å høste av mitt arbeid. Lillebror har malt et par strøk maling og limt på noen perler, men resten er det jeg som har stått for i dag.

Altså: Mixit og gjengen har laget seg en motorisert slede for å finne godtemonsteret. De etterlater pepperkakegutten i verkstedet og drar av gårde - komfuria og godteskuffmannen flyr selv:

Da de kommer tilbake, ser de til sin gru at godtemonsteret har vært der og spist det ene benet til pepperkakegutten! Dermed var oppgaven å lage en rullestol. Vi hadde dog ikke hjerte til å kutte av beinet til den allerede skrekkslagne pepperkakegutten.

Dagen etter pep det i godtemonsteralarmen. Monsteret hadde slikket på radarstangen i kulda og hang fast med tunga si!

Dagens pose har vi ikke åpnet enda - det er nesten for spennende! Hva skjer? Skal vi bygge fengsel? Slakterbenk?

(Jeg beklager forøvrig den mindre heldige bakgrunnen for bildene. I stedet for verksted og hvit bomullsnø, har hele menasjeriet flyttet til skrivebordet fordi der de pleier å være bakes det (i hvert fall straks)).