Ok - da har mor lekt med limpistolen. Jeg er redd ungene har gått lei av selve laginga og nøyer seg med å høste av mitt arbeid. Lillebror har malt et par strøk maling og limt på noen perler, men resten er det jeg som har stått for i dag. Altså: Mixit og gjengen har laget seg en motorisert slede for å finne godtemonsteret. De etterlater pepperkakegutten i verkstedet og drar av gårde - komfuria og godteskuffmannen flyr selv: Da de kommer tilbake, ser de til sin gru at godtemonsteret har vært der og spist det ene benet til pepperkakegutten! Dermed var oppgaven å lage en rullestol. Vi hadde dog ikke hjerte til å kutte av beinet til den allerede skrekkslagne pepperkakegutten. Dagen etter pep det i godtemonsteralarmen. Monsteret hadde slikket på radarstangen i kulda og hang fast med tunga si! Dagens pose har vi ikke åpnet enda - det er nesten for spennende! Hva skjer? Skal vi bygge fengsel? Slakterbenk? (Jeg beklager forøvrig den mindre heldige bakgrunnen for bildene. I stedet for verksted og hvit bomullsnø, har hele menasjeriet flyttet til skrivebordet fordi der de pleier å være bakes det (i hvert fall straks)).