Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 13:47   #837
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.294
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Nå kommer straks svigermor i hus. Kjelleren ser IKKE ut, men det er ikke mitt ansvar, madammen fikk beskjed om å fikse der, så det får hun fikse i ettermiddag. Jeg nekter!

Alt er bakt. Puh.

Jeg har en delvis handleliste liggende klar, som bare skal føres over og litt sånn før madammen og svigermor skal på handling. Jeg nekter å handle mat før jul.

Det står igjen å vaske over gulvene på lillejulaften, pynte juletre, og å vaske badet. Det gjør jeg på dagen på lillejulaften mens ungene blir aktivisert av bestemor feks.
På Lillejulaften skal vi ha grøt - jeg setter svigermor til koking, for vi må ha gigaporsjon, for jeg skal lage riskrem. Riskrem og mandelkjernepudding lager jeg på kvelden lillejulaften.

Når jeg legger meg lillejulaften skal huset være STRØKENT, da er det så mye kosligere å stå opp på julaften gitt.

Siste pose med julegaver tror jeg går ut i kveld. Da er det kun broren min sine som er igjen, og han møter vi på lillejulaften når de kommer hit. Det begynner å bli rimelig fult med julegaver på rommet vårt nå gitt..

Må pakke inn noen gaver til ungene fra oldemor, samt fikse klar mamma sin julegave.

Jeg tror jeg har ganske kontroll...

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat