Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-11, 18:38   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uventede vennegaver

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Såvidt jeg husker var slike venninnegaver typisk et tegneserieblad eller en lipsyl. Altså et godt stykke under 100-200 kr.

De gavene hun fikk ifjor lå på rundt 100,- - 200,-, veldig spent på hva som ligger i de hun får i år.

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Vi har prøvd å holde oss til max 50 per venn, dette året var det "kun" 8-9 stykker.

Jeg tenker at 50,- er ok, en del av meg syntes hun kan betale disse selv, en annen del sier at det også blir feil, HUN har jo ikke avtalt dette...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har innført regel om at Frøkna bare får gi bort hjemmelagede gaver. Jeg gidder ikke bytte 100-lapper med de andre foreldrene i vennegjengen hvert år, rett og slett. Hun har en stor omgangskrets, så det kunne fort blitt dyrt.

De siste par årene har vi laget karameller, også har hun gitt bort pent pyntede kremmerhus med slike.

Veldig god ide! Tusen takk for tips.