Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-11, 13:43   #498
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

To poser unnagjort i går (terningene laget vi i helgen). Jeg vurderte å gå løs på den tredje etter at ungene hadde lagt seg, men da møtte jeg veggen.

Det er mest eldstefrøkna og jeg som mekker. Hun er en evig optimist og når ting går litt skeis sier hun: "Du vet mamma, Shane sa vi skulle bruke fantasien. Ikke sant, mamma?!"

Terningene var - irriterende:

Fru Komfurie var arbeidskrevende og endte opp med et noe spesielt kjeftement:

Julepynt ja. Ikke var sterke side det der. Jeg orket ikke drikke en flaske vin i går, så vi fulgte tipset over her og rullet sammen litt glitter. Ble så fint atte. Vi hadde heller ikke plastkork og brukte litt glitter. Ble så... interessant atte:

Vi hadde forresten besøk i går, og de ble superimponerte.

Hvordan vi skal få ordnet noe som helst annet før jul fatter jeg ikke. Dette tar jo all energien min!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FP terninger.jpg (26,6 KB, 316 visninger)
Filtype: jpg FP komfurie.jpg (28,3 KB, 317 visninger)
Filtype: jpg FP julepynt I.jpg (28,9 KB, 317 visninger)