Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-11, 18:14   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Løse gjenstander i bilen er farlig!

Sett mye skremmende ved Ikea, men også litt komiske ting. Det var en som lastet en stor eske bak i bilen. Lurer på om det kunne være noe hvitevare e.l. Så slenger han igjen bakluka på stasjonsvogna, men eska går ut av bagasjerommet og ruta knuses..... da måtte jeg le ;-)

Men det skjer litt rare ting når møbler skal flyttes. Begynner å bli en del ganger jeg ser folk plukke møbler langs E18 mellom Drammen og Oslo. Eller at det ligger møbler i veibanan, og et par ganger har jeg måtte svinge unna møbler. Og så har man tilfeller der man ser at møblene snart kommer til å dra av henger e.l.

Jeg er personlig av dem som heller blir plaget med å få opp alle jekkstroppene, tauene etc. som ting på tilhengeren er festet med - og presseningen som gjerne er festet med strips for at ikke småting skal kunne falle av...