Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 10:25   #77
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

:dulter hardt og intenst:

Når jeg leser "hva skal du gi din kjære til jul?"-tråden, der folk ramser opp fire-fem ting som ektefellene skal ha, så er det litt rart at man blir kvalm av gavekjøret til ungene i denne tråden. Er det rart ungene forventer mer og mer når foreldrene lesser hverandre ned med gaver?

Jeg kjenner at jeg ikke skal innom "hva skal du gi til din kjære til jul?"-tråden.

Tenkte at jeg og mannen bare skal få en liten ting fra barna til jul, og ikke gi til hverandre. Mulig har barna laget noe i barnehagen/på skolen og det er mer enn nok.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat