Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-11, 13:33   #19
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies - hvilken passer oss best?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Sorry at jeg blander meg i .
Jeg sikler også på kaffemaskin men klarer rett og slett ikke bestemme meg for modell.
Nå har jeg fått med mannen på at vi kjøper en type Nespresso kaffemaskin til oss selv til jul så jeg burde jo klare å utnytte muligheten.

Jeg har lest endel om det dere har skrevet om disse kaffemaskinmodellene og det som oftest går igjen er at denne melkeskummeren som er fastmontert på maskinene gjør at skummet blir altfor hardt/stivt eller hva jeg skal kalle det...
Jeg digger sånn kremmykt skum på latten jeg drikker og det er det jeg vil ha!!
Derfor hadde jeg nesten tenkt ut at vi kjøper en sånn type C110/D110

og bruker Bialetti melkeskummeren som jeg har til Bialetti kaffekannen min...

Denne kombinasjonen har vi kjøpt oss nå, og håper veldig vi blir fornøyd. Vi har nemlig en manuell Gaggia fra før, men det er så stress å få tak i god kaffe her vi bor at vi har endt med å nesten ikke bruke den. Og sist kan vi fikk tak i kaffe og skulle bruke den virket den nesten ikke, sikkert omtrendt gjenkalket. Så nå prøver vi noe enklere, så får vi se.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat