Tråd: Lesevillrede
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 20:43   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevillrede

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du vil ha noe ganske lettbent og magisk, kan du lese demontrilogien til Sarah Rees Brennan. (Og oi, der var jo den tredje boken kommet, den må jeg skaffe meg!) The Demon's Lexicon er den første, og jeg blir glad over noen å diskutere den med.

Ellers sier BM at jeg, og du, og egentlig de fleste på FP, burde lese Caitlin Morans How to Be a Woman, og da har han sikkert rett i det.

Jeg har akkurat lest How to be a woman og digget den. Kanskje bortsett fra de aller siste sidene. Hun er råbra, hun er ung og hipp og kul og utrolig velformulert og veldig morsom. Det jeg likte aller, aller best var der hun spurte om hvordan i all verden noen kvinner kunne hevde at de IKKE var feminister. Hun burde vært på FP, forresten.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat