Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-11, 11:38   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Cupcakes er for meg en trend, verken mer eller mindre. Hvis det er noen som klarer å lage et levebrød av å bake cupcakes så fint for dem. Det er vel ikke første gang at noen lager business av noe som startet som en hobby. Jeg har holdt meg unna cupcakes selv inntil nylig da jeg syns at det ser veldig morro ut å lage, klisse med smørkrem og desslike for å lage de vakreste kunstverk. Spisingen kan andre ta seg av da jeg ikke liker kaker generelt.
Jupp her kommer det til å bakes cupcakes i nærmeste fremtid uten at jeg får et ønske om å ofre jobben for å sose rundt på kjøkkenbenken hjemme.

Starten på denne tråden handlet om bekymring for at det var blitt trendy for damer å la seg forsørge mens de vimset rundt i forklær med rysjer og sløyfer på og bakte bittesmå kaker med mye pynt på. Det var ikke kritikk av at noen lever av å bake kule kaker eller søte køppkæiks eller har det som hobby.
Lurer på om jeg skal bake advendtcupcakes i morgen? Jeg finner lilla matfarge i butikken, sant?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat