Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 19:23   #76
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Jeg er velsignet med en tålmodig mann når det kommer til duppeditterier, hvis ikke hadde vi definitivt ikke kjøpt denne kalenderen til gutta. Vi åpnet kalenderen for lenge siden (han sa i videoen at verkstedet burde lages før advent, så vidt jeg husker) så verkstedet har vært nestenferdig en god stund.

Pøntehubropynting var veldig populært og stas her i heimen! Jeg ser for meg at vi kommer til å ha mye mer felles hygge hele familien sammen med denne kalenderen, enn om vi hadde gått for den sedvanlige pakkekalenderen.

Er det forresten flere enn meg som har fått dorsk-snakkingen til Shane Brox på hjernen? Jeg går på veggen snart!