Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 09:29   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ABB ikke strafferettslig tilregnelig, hva tenker du om det?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg tenker at det er en lettelse at han er så syk. Jeg synes det ville være verre å forholde seg til at han var tilregnelig og rasjonell da han planla og utførte terroren sin, at menneskeheten faktisk hadde produsert en slik person.

Jeg følte det nok også veldig slik. Det store "hvordan er det mulig"-spørsmålet, ble på en måte besvart. Min erfaring med paranoide personligheter, så stemmer hans tanker om seg selv og andre også veldig bra, dog veldig mye mer ekstremt. De kan være ytterst velfungerende på noen områder, men helt skakkjørt på andre. Man kan også leve tett innpå en person og ikke innse at noe er galt, før det bikker over. Man tror bare personen er sær.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat