Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-11, 19:23   #267
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg så en reprise på en luksusfelleepisode idag, der var det et par unge menn som hadde hatt et stort forbruk da de bodde hjemme og som hadde fortsatt det samme forbruket etter de flyttet hjemmefra på tross av at de da måtte finansiere mat, klær og bolig i tillegg. Han ene gikk 5000 i minus hver måned på tross av at han hadde jobb.

Jeg håper virkelig jeg på en eller annen måte greier å lære barna mine nok til at det ikke blir sånn. Kan man forlange "husleie" og "matpenger" av unger som jobber mon tro?

Dersom de bor hjemme? Selvfølgelig!

Men de fleste som får grovt med penger mens de bor hjemme ender vel ikke med Luksusfelle-problematikk, heldigvis. De fleste klarer vel å justere forbruket, tross alt, og andre igjen fortsetter jo bare å få penger av foreldrene i nærmest evig tid. Jeg har venner som får minimum 10 000 av foreldrene i måneden, sånn at "de skal ha litt ekstra, de jobber jo så hardt og de er jo så slitne av barna sine". Jeg synes på et vis det er ganske rart, men samtidig så er det jo ikke min sak. Om folk har råd til å gi voksne barn så mye penger så får de jo nesten bare gjøre det.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat