Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 15:35   #92
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Du kan lage så mange tråder du vil om hva du vil, vestlandsfanden. :raus: Men jeg synes du kan tåle at noen kommenterer at du har startet påfallende like tråder, av type kaste-brannfakkel-og-så-løpe-avgårde, uten noen andre knagger enn jeg-har-hørt-mange-som-argumentasjonen?

Jeg kan jo gjenta det jeg har sagt i lignende diskusjoner, jeg bor i "meget pengesterkt" område selv, og opplever ikke dette som et problem i det hele tatt. Nå har jeg relativt små barn i denne sammenhengen, og eldstemann er gutt, det påvirker kanskje saken? Men ellers er mitt inntrykk at foreldrene er svært bevisste på problematikken.

(Og dessuten er noen av dem så rike at alle andre uansett vil tape, så de fleste har ingen glede av å konkurrere. Det blir litt som å skryte av halvmaratonen din når de går i klasse med datteren til Vedbjørn Rodal, liksom. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat