Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 21:25   #152
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg er jo "alenemor" (85 %+). Jeg hadde sittet i litt samme situasjon om jeg ikke hadde valgt å ta en utdannelse som ga meg en bedre inntekt. Jeg priser meg lykkelig for de fornuftige valgene jeg tok. Tjener nå greit, har fine arbeidstider og er oppadgående inntektsmessig.

Jeg er enig i at det finnes mange skjebner og at man skal være veldig forsiktig med å dømme. Men jeg føler vel også litt at enkelte kunne satt seg selv i en litt bedre situasjon om de reflekterte litt mer over valgene de tok. Om de fikk valgene da, riktig nok. Jeg er fullt klar over at ikke alle får tilbud om å utdanne seg med overgangstønad i ryggen osv, men jeg har venninner som takker nei til dette for deretter å flytte hjem til foreldrene sine og bo der pga dårlig råd.

Sist redigert av Joika : 19-11-11 kl 21:30.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat