Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 19:17   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Det er i det minste noen. Der jeg jobber så bygges det nytt hvor alle toalettene skal bli felles mellom lærere og elever, unntatt i lærergarderober og elevgarderober i hallen. Greit nok. Jeg har ikke noe problem med det, men av og til så hadde det vært greit at de var adskilt også - rent personalmessig sett, eller velferdsmessig sett. Hm etter å ha tenkt meg om så vet jeg ikke helt hva jeg ville med spørsmålet. VI har en diskusjon på skolen der noen vil at det skal være adskilt, mens andre ikke bryr seg. De som vil ha lærer- og elevtoalettene adskilt mener det har noe med HMS å gjøre. Som sagt jeg bryr meg egentlig ikke...

Hos oss har det med HMS å gjøre. Nærmere bestemt smitte. Hos dere tenker jeg man kan legge til griseri og å få sitte i fred på do i en ellers hektisk hverdag. Og slippe å eksponere menstruasjonssyklus og andre festligheter på fellesdoer med elever.