Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 12:37   #19
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

TV2 har et ansvar for hvordan de lar mennesker få lov til å fremstå. Hun har barn som er store nok til å lese (og google) - de burde få slippe å se moren bli forsøkt ydmyket både i kommentarfelt og ellers på nettet.

Å jobbe i frelsen er ganske vanlig for mennesker i nav-systemet. De får ikke alltid lønn, men får lov til å beholde stønaden sin samtidig som de får arbeidstrening etter evne - og sosialisering. Hvorfor DET skal stå i veien for å mene noe om barnetrygd eller fedre som ikke stiller opp, eller å bli frustrert over dårlig råd ... det kan jeg ikke helt forstå. Jeg forstår ikke heller hvorfor hennes mening om dette angår meg, men så er det jo underholdningsstoff. Jeg blir ikke underholdt jeg blir sur. Ikke på de som mener, men på TV2 som lar det skje og som hiver inn på sponsorinntekter i samme slengen. Kynisk og spekulativt.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat