Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 17:55   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg synes absolutt offentlig ansatte skal ha velferdsbudsjetter som brukes til turer/fester og andre ting som fremmer godt arbeidsmiljø og trivsel. Akkurat hvordan pengene i den enkelte etat/på den enkelte arbeidsplass bør prioriteres har jeg ikke noen sterk formening om, men jeg synes godt budsjettet kan være stort nok til at man i alle fall har muligheten til å sponse et julebord helt eller delvis for de ansatte. Så kan det jo være opp til lokale velferdskomiteer hvor stor del av budsjettet som skal gå til akkurat det. (Vi har en liten egenandel på alle "velferdsarrangementer" som er for hele etaten, det synes jeg er en fin måte å gjøre det på, blant annet for å få til flere arrangementer.) Fri bar synes jeg ikke egentlig det offentlige burde dekke for sine ansatte, og heller ikke overdådige hotellweekender man kan ta med hele familien på.)