Min butikk hadde bare den lyse inne og til halv pris. Desverre ikke i min str. Trenger str 38. Er den gråblå?
Opprinnelig lagt inn av Absalone, her. Fin til det også! Jeg synes i grunnen det er en genial kjole - den kan liksom kles både opp og ned. Jeg har akkurat vært i byen og sporet opp den eneste butikken som hadde kjolen inne (jeg så den på nett i forrige uke bare) og der hadde de kun tre kjoler igjen, én av dem i min størrelse og den satt som et skudd (og den tillater også litt vektnedgang, greit når man er på vei nedover)!! Med det er altså årets julekjole i boks der den ligger trygt i posen ved siden av kontorpulten min her ... Må vises frem én gang til:
Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.
Fin til det også! Jeg synes i grunnen det er en genial kjole - den kan liksom kles både opp og ned. Jeg har akkurat vært i byen og sporet opp den eneste butikken som hadde kjolen inne (jeg så den på nett i forrige uke bare) og der hadde de kun tre kjoler igjen, én av dem i min størrelse og den satt som et skudd (og den tillater også litt vektnedgang, greit når man er på vei nedover)!! Med det er altså årets julekjole i boks der den ligger trygt i posen ved siden av kontorpulten min her ... Må vises frem én gang til: