Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 15:47   #918
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Min butikk hadde bare den lyse inne og til halv pris. Desverre ikke i min str. Trenger str 38. Er den gråblå?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Fin til det også! Jeg synes i grunnen det er en genial kjole - den kan liksom kles både opp og ned.

Jeg har akkurat vært i byen og sporet opp den eneste butikken som hadde kjolen inne (jeg så den på nett i forrige uke bare) og der hadde de kun tre kjoler igjen, én av dem i min størrelse og den satt som et skudd (og den tillater også litt vektnedgang, greit når man er på vei nedover)!! Med det er altså årets julekjole i boks der den ligger trygt i posen ved siden av kontorpulten min her ...

Må vises frem én gang til: