Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 14:39   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Og først nå leste jeg i den andre tråden at den nesten er startet til ære for meg.

Bare fordi julekrybba mi står klar i en eske i vinduskarmen. Ikke fordi jeg har funnet den frem, men fordi den aldri ble ryddet bort etter at jeg kjøpte den i mars i år. Og for de som synes at jeg var tidlig ute da jeg tenkte på julekrybber i mars, så var det fordi jeg befant meg i Jerusalem. Og der er julekrybber salgsvare hele året. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noen, men side hele resten av reisefølget mitt kjøpte så syntes jeg nesten at jeg var programforpliktet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat