Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 13:51   #23
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort fra i år?

Eplekort.

Men i forfjor ble jeg krevd for dobbel moms. Først ble det lagt til ved bestilling, og så lagt til igjen av transportfirmaet da de ble tilsendt fra trykkstedet i Nederland. Absolutt null svar på henvendelse om refund fra Apple - ikke en mail i retur en gang. Da var jeg så sur at jeg egentlig skulle boikotte, men i i fjor hadde jeg litt dårlig tid (igjen...) og da ble gikk det heldigvis greitt. Så de har kanskje bedre rutiner nå.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat