Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 13:13   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.091
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Hvor vi skal feire julaften planlegges for oss, så det er klarlagt for lenge siden. Ettersom både jeg og mannen har skilte foreldre er det en aldri så liten kabal. Foreldrene våre har vært skilt i nærmere 30 år, men å feire julaften sammen for å forenkle ting for barn og barnebarn er helt utelukket. Heldigvis lar min og hans mor seg kombinere.

Jeg har en venninne som i midten av oktober legger ut meldinger på facebook som: "Åh, nå kan jeg snart vaske og stryke julegardinene. Som jeg gleder meg." For å si det mildt, så er jeg ikke helt der.

Vi sendte ut julekort i fjor. Mannen tok bilder den 19. desember. De ble hentet hos Fotoknudsen på ekspresslevering dagen etterpå og mottakerne fikk dem i romjula. Det er oss i et nøtteskall.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat