Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 13:39   #14
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ok, jeg tror ikke vi skal diskutere dette. Å kjøre med barn uten dress på, i tempraturer som vi operere med her er uansvarlig. At andre velger det, er nå så, men vi forholder oss til den naturen vi en gang bor i.
En bil som har stått ute i 35 minusgrader blir ikke varm. I tillegg så er en uforutsett stopp noe man må påregne. Evt om man må evakuere bilen raskt. Jeg kan ikke da kle på 4 unger som sitter å hutrer under ullpledd, før vi evakuerer. Ved en krasj kan 4-5 minutter i 35 minus være fatale for små barn.

Som sakt, andre må gjerne velge annerledes, men hos oss er ytterklærne på i bilen om vinteren.

Jeg vet hvilke temperaturer du snakker om. Og tro meg - Floksa har helt rett. Vinterklærne er på i bilen når man kjører i så kalde temperaturer, hvor det heller ikke er sikkert man treffer på andre bilister dersom uheller er ute. Man kan bli stående lenge uten å se andre bilister ute på bøgda.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat