Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 10:54   #61
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Jeg betalte nabogutten et par tusenlapper for å sette opp noen nye stikk-kontakter i huset i sommer også. Men jeg kjører ikke for fort - det skal jeg søren meg ha. Jeg har som prinsipp at når jeg gjør noe ulovlig så skal det ikke være farlig for noen. Et relativt tvilsomt moralsk prinsipp kanskje.

Jeg stjeler heller ikke på butikken, og er ikke av dem som lar jobben forsyne meg med det jeg trenger av kontorrekvisita både her og der... Og jeg mener helt seriøst at musikk- og filmbransjen, og nå også bokbransjen, har gjort absolutt alt de kan for å legge til rette for ulovlig nedlasting. Hadde kiwi drevet butikk på samme måte som forlagene driver med e-bøker f.eks. så hadde det blitt vill oppstandelse.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat