Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 09:08   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd: The Summer Without Men/Sommeren uten menn ( Siri Hustvedt)

Dere er jo ferdig med denne, men siden jeg er med i en RL-bokklubb ( :voksen: ) med denne nå, så babler jeg litt på forhånd her.

Jeg liker Hustvedt veldig godt, og er litt ambivalent her. Jeg liker mange av rollefigurene, og jeg synes hun skriver nydelig, men jeg ser absolutt den flinkisgreia som trekkes frem. Alle "Even you, dear reader, will see that ...".

Men jeg liker definitivt metahistorien i det hele, at man skriver sin egen historie ut fra sitt eget bakteppe.

"I will write myself elsewhere, I thought, reinvent the story in a new light: I am better off without him."

Også må jeg seff dra frem denne:

"The book club is big. It has been sprouting up like proverbial fungi all over the place, and it is a cultural form dominated almost entirely by women." Really?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat