Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 22:30   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva har ein på veggane nu til dags?

Vi har nye gipsplater som er sparklet og malt i stua. Jeg er lei av panel (selv om jeg aldri har hatt det en gang, men "alle" hadde det jo en stund). Glassfiberstrie er helt uaktuelt og malt miljøtapet er jeg også lei av (BTDT). Så derfor er veggene helt glatte og det er så fint, men det krever godt grunnarbeid altså. Platene må sparkles og pusses til de er helt glatte i alle skjøter og skruehull.

Hvis du har lyst på tapet så er det kanskje mulig å få hjelp av noen som har gjort det før? Iallefall til å begynne med så dere får lært det?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat