Tråd: Da damene dro
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 22:29   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da damene dro

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men hvordan man tør å overlate avkommet til en mann man ikke tror greier å kle på barn skjønner jeg heller ikke. Jeg er i grunnen glad vi er to om disse ungene.

"Jeg stoler så lite på mannen min at jeg bevisst ekskluderer ham fra klesvask (og antar at det er nok å ikke forklare ham det med teskje for at han faktisk skal være ekskludert). Derimot synes jeg det er helt ok å overlate ungene mine til denne dusten, for da får vi komme på TV, og det overstyrer behovet for daglig omsorg"?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat