Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 21:33   #880
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Leste for gutten min i kveld: "Når bestevenner flytter" som var en kjempefin bok. Vi flyttet jo i sommer, og det var ikke bare lett for ham, så det var fint å få en bok om det nå. (har jo lest Ole Aleksander på flyttefor også, super den og). Etter på fant vi mange positive ting med flyttingen!

For jenta på 4 har vi lest: "Maya blir uvenn med Ada" av Herdis Palsdottir og S. Thorallsdottir. Den må jeg bare ABSOLUTT anbefale! For foreldre, besteforeldre og de som jobber med barn, om hvordan forstå barns reaksjoner. Har tatt den med i barnehagen jeg jobber. Det finnes flere gode bøker i serien.

4-åringen liker også "Alle barna i bakkebygrenda", og det er veldig moro med lille søte Kristi.

Amelie er ikke aktiv