Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 16:15   #9
Smakfull
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 39
Smakfull har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: For lite minne på HTC Desire

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Takk for tips. Jeg har nettopp lastet ned App25d og ønsker å flytte fra "on phone" til SD card men finner ikke ut hvordan jeg gjør det ..

Det skal være tre kategorier i App2sd-appen. En som har appene du har lagret på telefonen som kan flyttes over på minnekort, en som viser appene du har lagret på mobilen som IKKE kan flyttes over på minnekort og appene du har lagret på minnekortet.

På appene som du kan flytte over er det bare å gå inn på hver app å be om å flytte over appen (er en egen knapp). Mange av appene du laster ned på market er mulig å flytte over på minnekortet, men langt fra alle. De som er innstallert på telefonen fra før går vel ikke an å flytte over. Men på disse kan du trykke på hver app å slette minnet/hurtiglager/databaser.

Jeg bruker min telefon veldig mye til surfing og jeg må slette hurtiglageret/loggen til nettleseren min (jeg bruker Dolphin Browser HD som går an å flytte til minnekort, men den bruker endel internminne likevel) cirka annenhver uke. Den bruker veldig fort 80-90 mb med minne. De andre appsene mine bruker mellom 500 kb til 7-8 mb og er derfor ikke like kritisk.

Smakfull er ikke aktiv   Svar med sitat