Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 00:09   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har kopiert fjorårets klønete adresseliste inn i en flott etikettutskriftsmal, så nå er det klart for å klistre på konvoluttene til julekortene...som hverken er tatt eller bestilt.

Og jeg klarer jo bare ikke å kutte ned på den lista, selv om jeg lover meg selv det vært år. Sender til alle gamle tanter og onkler, gamle venner og nye venner og legen og tannlegen og fandens oldemor osv osv! Jeg sier hvert år, at neste år, da skal jeg bare sende julekort til de vi får fra. Men når det kommer til stykket så klarer jeg det jo ikke, for jeg vil ikke sende til bare 3 av 4 av fars søsken, eller dropper min ene lillebror som ikke gidder å sende kort (men som kanskje gjør det i år, siden han nå er blitt pappa), eller 2 av venninnegjengen på videregående osv osv. For jeg vil jo ikke gjøre forskjell på noen må vite. :snill-pike-syndromet:

Så da sender jeg 65 julekort i år også da, selv om det koster masse å trykke og masse å sende. For hva om noen blir lei seg.

Og nei, jeg har sagt nå i snart 10 år, at det året jeg sender SMS/MMS, mail eller facebookjulekort, det kommer ikke på tale! Men akkurat i øyeblikket så heller jeg litt mot å gjøre det allikevel. Men hvem skal jeg plukke ut da, for noen har jo ikke mail og må uansett få kort på gamlemåten. Help!

Jaja, jeg har også klart å skrive ønskelister og sendt til de som pleier å kjøpe gaver til oss da! Så da er det bare å vente på å få i retur, så jeg vet hva jeg skal kjøpe til dem.