Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 19:22   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en varm, ikke altfor dyr vinterjakke som ikke likner Michelin-mannen?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det har jo vært spesielt kaldt de to siste årene? I alle fall sist vinter. Er det du som er fra stedet? Jeg tror det er kaldere hos meg.

Ja, nesten, jeg er fra Skjetten. Det er i alle fall kaldere i Lillestrøm enn der (pussig nok, ettersom det er 5 km unna), og kaldere enn i Blåmanns hjemtrakter ved Mjøsa.

Den grønne der kunne nok også vært et alternativ, Nessie. Og de var også nette, Snippa! Jeg har fortsatt mulighet til å bytte den inn igjen.

Her kommer nyervervelsen! Fargen er isblå, vil jeg si, med bittelitt glitter(!) i. Fargen er litt lite grønn, og dermed i utkanten av mitt område, men likevel innenfor. Jeg tror fargen er praktisk også. Det er små, nette rysjer i kantene både her og der, noe som gir en litt romantisk stil jeg liker.

Sist redigert av Bluen : 21-10-11 kl 19:53.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat