Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 21:18   #39
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi har i alle år feiret annethvert år hos mine foreldre (pappa døde for noen år siden) og hjemme hos oss. Da mine svigerforeldre levde hendte det at vi reiste dit. Fra å ha vært nokså mange rundt bordet (Av mangel på antall familiemedlemmer så har vi hatt andre like gode/kjære gjester) har en etter en "gått bort" og på nyåret døde vår siste eldre venn. Han feiret jul med oss i over 20 år. Denne julen blir svært annerledes. Mamma har på sine nybakte pensjonistdager blitt student i utlandet så dette blir vår første jul hvor vi skal feire helt alene. Merkelig men jeg vet at vi nok skal få det svært så koselig I fjor humpet jeg rundt med brukket fot så i år gleder jeg meg noe helt utrolig til å lage istand til jul.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 13-10-11 kl 21:31.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat