Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 11:00   #9
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dilemma ang gravid jente på hyttetur i påsken

Jeg ville også følt meg veldig lite komfortabel i en slik situasjon. Jeg ville prøvd å få henne til å forstå at dette ikke handler om henne, men om alle de andre det kan gå utover dersom hun plutselig kommer i styrtfødsel oppe på fjellet. Hvis alle de andre syntes det var greit, er det nå en sak. Men hva med de dere er der for? Hva hvis noen turister er i fare men så må dere velge å følge henne til sykehuset? Og det med å helikopteret synes jeg tok kaka! Hva hvis helikopteret er opptatt pga henne og så oppstår det en nødsituasjon et annet sted? Ikke er det gratis akkurat å kjøre helikopter heller. Jeg støtter ikke Røde kors for å sponse gærninger som har lyst til å føde i lufta.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat