Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 21:39   #52
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kan jo bare få forandret det hvis jeg blir lei om et par år? Hvis det ikke koster mye å få ferdigmalte hvite lister, så kan man jo bare rive av de sorte og kjøpe ferdigmalte hvite?

Jeg har en veldig minimalistisk stil (I den grad jeg kan si at jeg har noen stil. Jeg bare liker ikke ting, og har derfor svært lite av det. ), og jeg tror det er da det blir kulest.

Sorte lister passer, i den grad det passer noe sted, best i det jeg tenker på som "klassisk amerikansk stil". Med overdådig interiør og ton-i-ton møblement, der man tar igjen det sorte i innredningen.
Til stram minimalistisk stil er det penest uten lister for å ikke rote til uttrykket og skape luftigheten/åpenheten som man ofte ønsker når man har en enkel stil.

Og, det er virkelig ikke barebare å ta ned lister å sette opp nye. Selv om de er ferdigmalte. De kommer f.eks. ikke ferdigkuttet med passende vinkler for hjørner, så med mindre man er helt genial med gjærsaga er det en gedigen drittjobb og sette opp nye lister
Man kan jo alltids få en snekker til å sette opp nye lister på nytt igjen, men det vil jo koste en god del. Jeg tenker at du må elske sorte lister og virkelig kunne tenke deg å ha det slik en god stund hvis du skal investere i noe slikt.