Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 12:39   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til jente på 16 måneder

Snuppa fikk kalender første gangen da hun var 23 måneder (takk og lov for januarbarn). Vi kjente henne jo ganske godt da, så hun fikk en pakke hver dag. En sånn kalender med luke tror jeg hadde vært helt krise.

Vi bare passet på å ikke gjøre presangene altfor barnslige. Hun fikk mye strømpebukser, sokker, hårspenner og slikt. Hun hadde jo allerede bevist at hun var litt av en fashonista (noe jeg aldri hadde trodd på hvis jeg ikke selv hadde opplevd et slikt barn).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat