Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-07, 21:32   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke egentlig Marianne Aulie gjort oss kvinner en tjeneste?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg har valgt å la være å kommentere denne saken fordi jeg ikke helt vet hva jeg synes, vanskelig å vite hva som er rett og hva som er galt hvis det er føleser inne i bildet, så derfor vil jeg ikke si noe om akkurat dette.

Jeg ble selv forsøkt voldtatt som 12 åring, og hatet jeg følte til denne personen ble bare større og større ettersom årene gikk, og hadde jeg hatt muligheten til det så kunne jeg godt ha fortalt det på radio. rettsikkerheten til denne personen var det siste jeg ville tenkt på, han har ødelagt mye av skoletiden min, og deler av ungdomstiden min så hvorfor skulle jeg spare han, men nå er jeg ikke så tøff at jeg hadde nok ikke turt å stått frem i radio, men jeg har i allefall stått frem i 2 rettsaker og det har vært tøft nok for min del, men også godt å få fortalt det og bli trodd av de som var der,


Fikk ikke prikket deg , men her er en klem.
Synes du har vært kjempe tøff jeg!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat