Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 18:59   #31
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg synes det er snodig at man skal ut i media med støtte. Det går an å stille opp for en venn uten å kringkaste det til hele verden. Jeg ble rent dårlig av intervjuet med han fotografvennen der han snakket om det mektige nettverket som støttet ordføreren.

At venner og familie støtter ham på privaten synes jeg er helt ok og til å forvente - mannen er mistenkt, ikke dømt. Men det er et godt stykke mellom å stille opp for en venn og til å gå ut i media og ta stilling til skyldspørsmålet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv