Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 13:55   #13
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg har prøvd å formulere et innlegg om dette, men valgte å slette det igjen da jeg synes det er fryktelig vanskelig å skrive offentlig om en sak som jeg er såpass nært oppi uten å røpe for mye. Jeg vil bare helt kort si at denne saken oppleves veldig annerledes for oss som er fra denne bygda enn hva den gjør for de som kjenner den kun fra media. Dette preger selvsagt de uttalelsene som er gitt og de beslutningene som tas også.

Med det i tankene forstår jeg forsåvidt lokalstyrets vedtak, men jeg tenker samtidig at det spiller liten rolle hva de vedtar i denne saken. Det er såpass sterke signaler fra fylkesparti og sentrale hold om at ordføreren skal over i permisjon når sykemeldingen hans er over, at jeg tror det blir svært vanskelig å gå mot dette.

Lhi-My er ikke aktiv