Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 15:23   #65
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Benplass bak i Touran?

Jeg har ikke lest hele tråden, så dette blir kanskje litt sånn god dag mann økseskaft. Touran er jo best da ( ), men hvis dere prøver og kommer fram til at det ikke funker - hva med en Caddy maxi highline 7-seter? Den er jo lenger enn en Touran, og vanlig Caddy. Jeg synes det virker veldig praktisk med skyvedører når man har småttiser, slik at døra ikke slenges inn i nabobilene. Når vi skifter ut så kommer vi nok til å kikke på den. Det jeg er spent på er om man føler at det er like mye comfort i den som i Touran. Med tanke på støy, kvalitet i utførelsen innvendig, osv.

Sist redigert av Irma : 30-09-11 kl 19:07.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat