Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 13:02   #689
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg tror aldri jeg har fått en rød prikk kun fordi noen er uenig i mine synspunkter. Stort sett så kommer de med en personlig kommentar og jeg synes ofte det er kjipt. Oftest fordi jeg ser at jeg kan ha vært i overkant bombastisk og faktisk tar feil eller at jeg utilsiktet har såret noen, og noen ganger fordi jeg opplever dem som urettferdig og at det er liten mulighet til å slå tilbake. Jeg outer ikke prikker. Jeg blir altså ikke lei meg fordi den er rød, men fordi den sier noe om meg i en diskusjon.

Selv gir jeg rødprikk når jeg opplever at noen bidrar til å gjøre diskusjonen sur og tverr eller hvis noen bare kverulerer for å gjøre det. Jeg synes det er veldig slitsomt med debattanter som velger å tolke innleggene utifra sine verste antagelser hele tida.

Jeg rødprikker svært sjelden, men prøver å grønnprikke ofte. Grønne prikker er givende og hyggelig både å få og gi.

(Noen ganger gir jeg til og med en grønn prikk til noen jeg er uenig i for å gi en personlig kommentar til det de har skrevet (postiv eller negativ). Jeg er liksom ikke negativ til alle som er uenig med meg og hevnprikking er teit.)