Julekalendergaver ja. Hm. Mine foretrekker egentlig legokalender. Men denne plutten må jeg vil fikse noe til. Jeg tenkte å kjøpe 24 sleich-dyr og ferdig med det. Dyrt, men det er noe han leker mye med. Jeg har kjøpt gaver til de fleste damene i slekta da det var salg på en smykkebutikk her. Og så har jeg bestilt t-skjorter til tenåringsgutter, de får jeg snart. Det er populære merker. Til min bror blir det vel en tur innom Håkki etter t-skjorte. Min far er et evig problem, han har lite, men trenger ingenting. Svigers aner jeg ikke. Ungene vet jeg heller ikke helt, men jeg vurderer et little-people-hus til plutten og så teller jeg på knappene om de to store skal få seg pc. Mannen aner jeg heller ikke, men han er ganske lett. Han blir glad for alt som har på-knapp og klær som han aldri orker å kjøpe selv. Og så har jo disse søskenene mine fått seg kjærester, hva jeg skal kjøpe til dem er en gåte for meg. Det er jo litt kjedelig hvis det så til de grader går inflasjon i t-skjorter til menn og smykker til damer under treet.