Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 21:02   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan du Excel? Hjelp til formel

Er det nokon som er kløppar i excell her?

Eg har eit rekneark med data i (strengt tatt ein tabell med info). I siste kolonne ønsker eg eit symbol, som enten skal vere rødt, gult eller grått, alt etter ein type info som går fram i nabokolonnen. Eg har funne fram til riktig symbol - ein trekant, under wingdings3 (ein "p").

Er det mulig å legge inn ein kommando i kolonna som returnerer symbolet i riktig farge, relatert til opplysningar i tabellen? Eg veit ikkje om det finst ein slik formel, eller om det alternativt finst andre måtar å gjere dette på.

Tabellen er laaang, så hadde vore fantastisk om eg kunne fått ein automatikk i dette her. Nå må eg jo studere ein og ein rad i tabellen og endre fargen manuelt...

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat