Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 10:59   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Haha, joda. Men dette er første gangen vi har vært misfornøyd med en ferie. Vi reiste fem familier sammen, hvorav to familier hadde vært der i 2010 og var så godt fornøyd at vi andre valgte å bli med året etter. De familiene som hadde vært der året før var også sjokkert over hvor dårlig tilbudet var blitt, og de sendte også klage da de kom hjem. Så akkurat denne gangen vil jeg ikke ha på meg at jeg har vært vrang, altså.

Jeg har skjønt det at noe har skjedd der mellom 2010 (når vi var der) og 2011. Håper virkelig de har fått tilbake standarden som var i 2010, for det var virkelig bra! Jeg har selv akkurat bestilt ny tur med Nazar, men til en annen plass. Må jo variere litt.
Måtte bare "mobbe" deg litt når jeg så hva som stod under nicket ditt.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat