Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 09:19   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Please, oh please...

Jeg syns ikke den er skremmende med tanke på intelligens. Dette er jenter som har vokst opp i en helt annen tradisjon og kultur enn oss, og de er selvfølgelig farget av det. Det som er skremmende, er at kreasjonisme har fått sånn fotfeste. Det er ikke mange år siden de fleste kristne amerikanere også syntes kreasjonisme var temmelig wacko. Det er også lurt å huske at disse jentene ønsker å vinne, og vinne gjør man om man henvender seg til Middle America. Man vinner ikke på å si "I'm atheist, and of course evolution should be thought in school, it's the truth!"

Inagh, jeg har en venninne i USA som hadde tvillinger med store utviklingshemminger. Hun har aldri vært religiøs, men har blitt det etter at hun fikk tvillingene. Den ene døde desverre for et par år siden, og jeg tror troen har hjulpet henne mye. Det blir vel en slags livbøye (og med det mener jeg ikke noe negativt).

Sist redigert av Tallulah : 09-09-11 kl 10:07.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat