Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 00:03   #3
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svein og rotta og ufomysteriet

Jeg kommer ikke til å ta med datteren min på 5 år. Har prøvd å være litt streng på aldersgrense når det gjelder filmer på kino. Kan bli litt voldsomt og høyt i forhold til å se det hjemme på tv.
Etter å ha lest litt om filmen er jeg ganske sikker på at det er for sterk kost for henne! Både på kino og hjemme.

Står dette om filmen;

På grunn av skremmende scener for de aller yngste får denne filmen 7 -års aldersgrense.
Etter nøye undersøkelser viser det seg at gamlehjemmet skjuler utenomjordiske vesener på jakt etter kunnskap. Og kunnskap finnes i de gamles sjeler, både bestemor sin og Halvorsens. For å hindre at bestemors sjel stjeles av romvesener, kidnapper barna bestemor, med viktig hjelp fra rottene. Med både Onkel Trygve, manngard og mystiske UFO-mennesker etter seg, stikker barna og bestemor av i skogen. Et mystisk lys kommer fra himmelen, og bestemor forsvinner. Ble hun fanget av romskipet likevel?