Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 11:30   #255
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta ungene ut fra skolen pga. sydentur?

Det er det samme her som hos Rine. Vi har egentlig ikke lov å gjøre det slik, men har man en god grunn, får man hjelp til å fikse et eller annet. Permisjon uten lønn hadde forsåvidt vært greit nok, men man kan jo ikke ta ut det i hytt og pine, elevene skal ha undervisning. For meg er det ikke aktuelt å søke om det bare fordi jeg vil ha fri på en fredag, og jeg tror ikke man vil få mye kred for å søke om slikt jevnlig.

Det hender spesielle ting man gjør på skolen kan gi avspasering, selv har jeg ikke vært borti noe slikt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat