Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 09:13   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem HÅPER DU vinner serien i år?

Jeg stemte Rosenborg, men det er jo fordi jeg er trønder.
Hadde jeg bodd/vokst opp et annet sted tviler jeg på at jeg hadde holdt med dem.
Jeg føler at svært få supportere holder med et lag av andre grunner enn at de har tilhørighet til den byen eller det stedet.

Er det noen her inne som holder med et lag fordi de spiller god fotball og har glimrende, sportslige holdninger? (eller noen andre grunner enn at de har geografisk tilknytning til laget?)

Nå skal det sies at jeg ikke er videre begeistret for fotball, men jeg og sambo har til stadighet diskusjoner rundt temaet. Jeg mener at for å kalle seg ekte supporter så holder det ikke bare å tenke slik: "Jeg heier på Rosenborg så klart! jeg er jo Trønder! RBK er best!"

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat